hallelujah

Måndag, underbara måndag. Egentligen så är jag rätt ledsen men jag orkar inte vara det idag. Jag känner bara att livet inte riktigt är slut bara för att vi inte kan vara tillsammans.

Ikväll ska jag och några tjejer prova på något kampsportsliknande på gymmet! Ska bli superduperspännande! Sen kommer Emelie till Örebro idag, tjoho! Lön imorgon också så vi ska ut och shoppa lite. Har lovat mig själv att bara köpa nödvändiga och kloka plagg (:

Jag har faktiskt ett rätt roligt liv. När jag tänker efter.

                                                                                                                     Molly Sandén - Hallelujah


























Bild:
Emelie och jag på midsommarafton 2009 i Leksand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0