friday night

För första gången har jag varit på krogen helt hundra procent nykter. Det kanske låter konstigt i dina öron men det är faktiskt min sanning för tillfället.

Sofia firades av ikväll och jag ville helt enkelt inte missa det. Eftersom jag ska upp och övningsköra imorgon bitti så var alkohol inget alternativ för mig. Har ni tänkt på en sak? Människor som är medvetna om att de är snygga blir oftast lite mindre snygga. Förstår ni vad jag menar? Visst att man kan & bör ha självförtroende men man märker verkligen efter lite spaning på krogen att många lixom har lite mer självförtroende än vad som är sunt för dem, enligt mig.

Handlar allt om yta? Då vill jag inte vara med. Jag har haft en toppenkväll annars! Pratat med massa trevliga och glada människor. Sett på hur folk har varit fulla och varit så jäkla glad att jag inte har varit en av dem. För vet ni vad? När alla andra vaknar upp imorgon så kommer de må så jäkla dåligt, och jag, jag kommer tralla upp ur sängen! Nu väntar sängen!

Imorgon ska jag övningsköra, hjälpa syster och gräva någonting (?) och sen träffa han som har mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Vilken bloggerska tycker du har bäst stil? Blondinbella, Kenza eller Foki?

2009-09-12 @ 17:21:04
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: mimmi

haha jag vart kalasfull och skulle upp och jobba, men det gick faktiskt bra ändå c(:

det va kul att ses lite längre än ett hej och en kram på krogen :D

2009-09-15 @ 16:06:02
URL: http://mbris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0