bsb forever and ever

har dammat av mina gamla backstreet boys skivor och går runt här och diggar för fullt. texten sitter där den ska. har man en gång varit ett äkta bsb fan så är man för alltid trogen. kommer så väl ihåg hur jag typ 10 år gammal började att stor gråta när min dåvarande bästa vän pratade skit om bsb-brians stora näsborrar. han var ju lixom min stora kärlek och min blivande man, haha :b

skulle lätt vilja gå och se backstreet boys den 4:e december på hovet, men biljetterna kostar 425 kronor och de är nog lite för mycket pengar för min del. dessutom så kommer ju inte de nya plattorna i närheten av de gamla plattornas standard.

imorgon väntas skola 10-16 och sen blir det nog bara att dyka ner i sängen då jag är dunderförkyld..
nu ska jag avsluta den här kvällen
godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0