090929

God kväll! Har varit en fullspäckad dag. Var i skolan och pluggade några timmar i skolan idag och sen vart det en sen lunch på stan. Nu på kvällen har vi varit på kåren och tittat på lite fotboll, barca spelade (: känner mig som en karlakarl nu när jag har missat dubbelavsnittet av desperata hemmafruar till förmån för en fotbollsmatch med en svettig zlatan. Detta ska jag kompensera med att tända ljus i hela min lägenhet och titta på världens finaste kärlekshistiora "The notebook". Känner på mig att ännu en sömnlös natt väntar så det är bara att förbereda sig. Godnatt!

Gavin DeGraw - More Than Anyone


Kommentarer
Postat av: Rosanna

whats up med uppdateringen?

2009-10-10 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0