lite av min dag

Utgång igår. Skoldag idag. Tre timmars sömn. Somnade på tåget. Dreglade. Öppen mun. Vaknar. Upptäcker het kille rakt över gången. Drar fingrarna igenom min hårkalufs för att göra det bästa av situationen. Minns dreglet. Vänder mig om. Somnar om.

Framme i Stockholm. Handlar tre julklappar. Letar efter butik som har flyttat till söder. Tränger in mig själv på en överfylld tunnelbana. Blir rädd för svininfluensan och vågar knappt andas. Röd i fejet. Går av vid medis. Känner regnet mot kinden medans jag letar efter butik. Hittar butik. Köper ingenting. Traskar till Gullmars. Tar bussen hem.


Bild: Söt sovandes asiat. Porrtidning i handen. Myspys.


Kommentarer
Postat av: milla

hihi låter som en lyckad dag gumman :)

2009-10-26 @ 10:47:37
URL: http://moill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0