friday night

God afton!
Här sitter jag ensam vaken i huset. Mina två kära vänner liggar just i detta ögonblick och snusar så sött i sängarna. Vi valde en alkoholfri kväll och har bara varit hemma hos Sandra K. och kollat på hyrfilm, idol och myst.

Sandra K. lyckades även med bragden att stuka tån när hon och jag körde spelet klockan med en fotboll inomhus, haha. Mycket skratt blev det också när vi på väg hem hit åkte ut med bilen och raggade lite. Tre helt ofräscha osminkade tjejer satt och asflabbade och försökte få napp. Det fick vi men vi tappade bort dem vid ett race vid slottet tyvärr. Så kan det gå.

Imorgon ska vi antagligen gå och titta på någon gymnastiksuppvisning (?), flänga runt på stan och på kvällen vette fan vad som händer. Ska försöka stå emot alkoholen och bara ligga hemma med några vänner istället. Vi får se om jag lyckas.

Vad har ni haft för er ikväll, ni osynliga läsare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0