Under my umbrella (ey ey ey)

För någon dag sedan så dök skolkatalogen ner i vår röda fyrkantiga brevlåda. Helt galet att det är mitt sista skolfoto någonsin. Jag känner att nästa vår kommer bli helt galen med mösspåtagning, studentskivor och inte minst studentdagen!!! Det finns mycket att se fram emot.

Föresten.
För några veckor sedan så satt jag på bussen till jobbet en kall lördagsmorgon och slog på radiostationen Bandit 106,3 i lurarna. Då spelades Lillasysters version av Rihanna låten Umbrella. Jag satt som förstenad. Jag kom på mig själv att sitta där och le en lördagsmorgon klockan halv 7. För vad är det för skön hårdrockslirande band som bestämt sig för att göra en cover på sönderspelande Umbrella? Låten är iallafall grymt skön och ni borde alla ladda ner den där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0