ljuvliga tisdag

Jag gjorde klart min redovisning igår iallafall. Nu gäller det bara att orden kommer ut i rätt ordning och rätt takt. Ska gå och öva lite nu. Är nervös för att det är jätteviktigt att man pratar i 5 minuter. Men iallafall. Har svenska och sen livskunskap så kommer inte ifrån skolan förens kl 6! Känns helt okej, livskunskap är faktiskt jäkligt roligt. Nu ska jag dra mig, måste försöka fixa frillan på något vis också! =D Ha en bra dag


Uppdatering 23:12
: Redovisningen gick bra tror jag. Känns skönt att den är över. På livskunskapen idag så såg vi en film som hette Ordinary People. Om en familj i sorg. Jag hoppas att vi aldrig blir den familjen. Efter skolan gick jag till centrum och köpte lite sushi och åkte hem till Sara där det vankades lite tvkväll. Desperate Housewifes var mycket bra idag by the way. Imorgon är det första dagen på nya praktiken. Ska bli spännade och ovanligt att gå upp innan halv 8. Jag antar att jag blivit bortskämd på långa härliga sovmorgnar. Nu ska jag läsa igenom mina favoritbloggar lite snabbt och så hörs vi imorgon! Pussochkram


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag har också haft en bra tisdag :D

2007-11-06 @ 17:01:14
URL: http://blogg.passagen.se/steejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0