LASSE

I fredags så var jag och Annika på Lars Winnerbäck. Han hade fått längre hår och mer skägg sen jag såg honom senast. Men rösten och känslan var lika magisk som vanligt. När han sjöng låten solen i ögonen så dansade mitt hjärta. När han spelade låtar som Du hade tid, Om du lämnade mig nu, Min älskling har ett hjärta av snö, Du gamla fria nord, Hugger i sten osv. så gjorde det ont i hjärtat för att det var så vackert. Men ondast gjorde det nog ändå när han sjöng Ingen soldat som gjorde att mina ben blev alldeles svaga. Och man kan inte säga annat än att det var mäktigt när alla sjöng allsång i kom änglar. En riktigt bra kväll helt enkelt!



LASSE! 
Nya albumet är kanon och mannen är om möjligt ännu bättre live än på skiva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0