ett stort steg för mig

NU är det dags att göra det som jag skulle ha gjort för flera år sedan. Jag ska sluta upp med att grubbla och analysera precis allting som händer i mitt liv. Jag ska sluta blicka tillbaka och sakna det som har varit. Istället för att ta emot skiten, hålla inne den, och sen släppa ut allting på samma gång så ska jag ta ut problemet på en gång. Jag ska sluta att sakna och gråta över människor som har lämnat mig eller som jag har tappat kontakten med. Kan låta egoistiskt men jag vet att jag förtjänar bättre. Det gör ont att jag aldrig får tillbaka de senaste 5 åren men jag ska inte låta depressionen ta en dag till av mitt liv. Jag ska möta smärtan. Allt för att jag en vacker dag ska kunna lämna allt det här bakom mig.

image81
Jag skulle aldrig vara den jag är idag utan dig. Jag hoppas att du vet det.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0