(:

Hej söta blogg!
Nu är jag på benen igen efter alla veckans/helgens bravader. Jag måste än en gång skriva att jag gillar min praktikplats starkt! I fredags träffade jag en människa som för några år sedan hade väldigt stor plats i mitt liv. Mötet var iallafall jättetrevligt och på kvällen var jag bara hemma utpumpad efter veckans höga tempo och såg lite av filmen 50 first dates med Adam Sandler & Drew Barrymore i huvudrollerna. Anledningen till att jag bara såg lite av filmen var att jag somnade. Jag börjar definitivt bli gammal och grå ;). Lördagen började med jobb 9-17 och sedan hem och krypa ner i sängen i en timma och värma mig från den kalla promenaden hem från jobbet. Elin kom och vi åkte in till staden för lite uteliv. Hamnade på Claras och hade en riktigt rolig kväll. Nu har jag precis blivit väckt av telefonen som ville att jag skulle komma in och träna med bror+flickvän. Så nu ska jag göra det. Kallsvettig, förkyld och med en hostande hals så åker jag in för ett svettigt pass på sats.

Jag har syndat. Igår på kvällen så rökte jag 5-6 cigg. Min hals är verkligen trasig idag. Jag är så dum, jag får skylla mig själv.

Nu ska jag gå och ta en snabbdusch!
Vi hörs nog lite senare


Kommentarer
Postat av: elin

Jamen med dig blir allting roligt ;)

2007-11-12 @ 16:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0