071129

Idag har jag färgat håret hos malin på frisörsalongen! Jag fick lite panik när det vart gult.. Men efter en hel del silvershampoo så vart jag faktiskt någorlunda nöjd (eller egentligen rätt mycket nöjd..men då kanske jag låtar egokär?). Utväxten är ju iallafall borta och det var ju det jag ville från första början..

Nu på kvällen har jag varit på Crazy Night i Tyresö C. Det var galet mycket folk. Träffade några glada prickar som man kände igen. Alltid lika kul! Jag gick dit med Elin med tanken att jag skulle börja köpa julklappar redan nu. Det slutade att jag köpte två skor till mig själv och en svart sjal, även den till mig själv. Varför slutar det alltid så?

Imorgon ska jag först vara på praktiken, sen åka och handla julklappar med Veronica i Sickla (den här gången ska jag köpa faktiskt försöka köpa julklappar) och sen antagligen åka och boka tid för min tatuering =) Wihoo..

Fredagskvällen ska spenderas med Veronica framför en bra film och lite onyttigheter.. Jag måste ju bygga på mig nu för vintern.. (skämt åsido, mitt "nya" liv får väl börja på måndag eller något..)

Hejdå alla glada människor
Sköt om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0