071127

Eftersom vi inte började förens halv 1 idag så kände jag igår innan jag somnade att det kanske var dags att göra ett nytt försök på gymmet. Och det gjorde jag! Det var så kul och skönt att köra igenom hela kroppen så jag var där i nästan 2 timmar! Sen känns det verkligen som en belöning när man smörjer in sig med lyxiga krämer och tar en stund för sig själv i bastun. Halsen känns fortfarande inte hundra och på slutet av passet så gjorde det riktigt ont att andas/svälja. Ska därför ta det lite lugnt med konditionen. Ska iallafall smyga in ett till pass fyllt med styrka på torsdag kväll.. Om jag hinner förstås. Ska till frisören (Malin) och färga håret också. Skönt skönt.


Nu ska jag ringa den här bruden som vi firade i lördags. Bilden är dock från Bulgarien. Iallafall så fyller hon år idag.. =)

image115

Och jag gillar tisdagar! Anledningen? Ugly Betty, Desperate Housewifes och Brothers and Sisters.. Behöver jag säga mer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, min lilla Anna. Tisdagskvällar framför TVn är helt underbara! Desperate Housewives, me love!!!

2007-11-28 @ 19:03:29
URL: http://emmana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0