071126

Tjosvejs! Jag skulle ljuga om jag sa att jag mådde bra idag. Men vet du vad? Jag börjar se möjligheter att klara det här. Vi får se nu vad skolan säger om jag får läsa upp vissa ämnen och jag ska räkna lite på det här och kika på om det finns andra alternativ. Jag ska iallafall inte ge upp. Jag vill bli socionom och det ska jag bli. Bara det att jag kanske får ta lite omvägar för att ta mig dit. Men vad gör det? Jag har tid.

Nu ska jag lyssna på mannen som har allt. Lars Winnerbäck. Sen om någon timme så ska jag dra mig mot solarieöarna. Jag ska nämligen på bröllop på lördag och då vill jag se lite lätt solbränd ut/mindre blek ut.

Tyvärr så har jag tagit upp en gammal vana. Men jag har bevisat för mig själv och andra att jag kan sluta precis när jag vill. Det känns skönt iallafall!

Hejdå


Kommentarer
Postat av: Elinpelin

Du är så duktig hunbun! :D

2007-11-28 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0