071122

Jag var på Takida igår. Hur ska jag förklara det? Det var hur bra som helst som vanligt! Jag vart sådär lycklig i hjärtat som en person förut fick mig att känna. Sådär gungande och svävande. Bilder kommer i ett senare inlägg så ni får se hur snygga de var och kanske kanske kan jag lyckas hur man fixar youtube klipp så de syns också? Isåfall får ni höra dem också! Och det är ju inte helt fel mina vänner ..


Verkar som Elin bangar på vår sushikväll. Inte kul. Nu ska jag åka in och äta sushi i min ensamhet. Nej. Det ska jag nog inte. Men det skulle vara gott.

Nu ska jag ringa Annika så att jag får höra vad som har hänt i hennes liv egentligen. Annika är tjejen som alltid får mig att le bara genom att vara den hon är.

Hejdå party-people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0