071120

Hej alla glada och stressade människor!
Dagen har gått fort samtidigt som den har gått långsam. Sista lektionen idag var livskunskap och jag kände att jag i slutet på lektionen hade varken energi eller lust att sitta och tolka några drömmar. Lite för flamsigt för min smak.

Dagen har inte bara bjudet på ett späckat schema utan på både dundrande huvudvärk och mensvärk! Livet hade kunnat vara bättre men ändå så mycket sämre! Visst är det underbart att vara omgiven av människor som får en att må bra?

Nu ska jag plugga lite så att jag senare kan slappna av till tusen framför tven.  Hejdå!



Dagens Låt: Tracy Chapman - All that you have is your soul. Vilken röst. Vilken kvinna. Vilken låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0