071119

Hej!
Den här veckan kommer bara rusa förbi och jag känner det på mig. Idag har jag gått i skolan. Känner att jag har många känslor inom mig, men som jag håller för mig själv just nu. Tidigare ikväll tog jag en promenad med en vän till mig. Hon är så klok och jag tror vi hjälper varandra lika mycket genom att bara lyssna och säga vad vi tycker.
Nu har jag precis skrivit klart ett arbete till livskunskapen! Känner mig förvirrad när jag läser det men det är oftast ämnen och uppgifter om känslor som man kan känna igen sig i som gör att man skriver helt uppochned. Iallafall funkar jag så. Får väl hoppas att min lärare kan läsa lite emallan raderna.

Fick just ett sms av min bror där han grattade på min namnsdag som jag har haft hela långa dagen. Antar att det var nära att han glömde bort det. Jag har iofs inte grattat min syster heller men vafan. Släktnamn. Jag tänker på dig syster på denna viktiga dag! :)

Så här ser min dag imorgon ut:
Jobb dagis 08-12
Skola 12.25-18
Plugg + tvkväll ( Ugly Betty + DH)

Yeah! Och föresten! En sista sak för att göra din vardag lite mer outhärdig. Jag har fått tag i biljetter till Lars Winnerbäck till fredagens konsert. Jag sitter och håller i biljetterna just i detta ögonblick. Jag och Annika ska gå och njuta av denna man. So bad for you.

Nu ska jag ta en rejäl shot med hostmedicin och sen nanna kudden! Godnatt alla människor

Kommentarer
Postat av: Emma

tack hjärtat för att du frågade mig om biljetterna, betydde massor! skulle gärna hängt på, men du vet varför..

2007-11-20 @ 00:25:37
URL: http://emmana.blogg.se
Postat av: Ellinor

Ja, såndär bra tv-kväll idag:)

2007-11-20 @ 10:54:21
URL: http://sharpen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0