071117

Hej alla glada och mindre glada. Idag är det lördag. Jag har redan hunnit plöja igenom två stycken filmer och dagen har bara börjat (hur ska detta sluta..?). Egentligen står det hemmafest i almenackan idag men jag har inte bestämt mig om jag ska gå eller inte. Känner mig inte hundra i halsen fortfarande. Kanske är dumt att riskera förbättringen för en utekväll? Men jag håller ju på att klättra på väggarna här hemma. Jag är så utråkad, jag vill ut och träffa människor och bli full och glad! Vad skadar det att sitta hemma hos en kompis och dricka lite? Hmm jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag vill ju bli frisk samtidigt som jag vill ha kul.

Uppdate: När som helst kommer tjejerna över så ska vi gå och köpa lite mat. Blir nog sushi för min del. Sen blir det hemmafest! Nice! Jag mår hur bra som helst nu men ska ändå ta det lugnt med spriten ikväll. Vi vet ju alla hur det slutade senaste gången Jocke hade fest. Anna vart överförfriskad av all tequila och fick åka hem halv 1 helt dyng. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0