071115

Natten har varit hemsk på många sätt och vis! Jag har hostat lungorna ur mig vilket har gjort att jag inte har sovit många minuter. Nu ska jag ringa Vårdcentralen och boka en tid idag och sen ringa praktiken och säga att jag inte kan komma idag. Nu får det vara nog, nu ska jag bli frisk.

Uppdatering: Inte nog att jag fick sitta i telefonkö i drygt en halvtimma med väntemusiken "tack för att du väntar" utan när jag väl kom fram så möttes jag av en otrevlig människa. Jag förklarade mitt ärende att jag har varit förkyld/ont i halsen sen i augusti. Då sa  kärringen : "så du ser det som akut eller vadå? det behöver ju faktiskt inte vara något fel.." Som om hon skulle vara någon jävla doktor. JÄVLA SLYNA!! Jag betalar inte skatt för att den där människan ska sitta på sitt feta arsle och rulla tummarna. Hur jobbigt kan det vara att svara i telefon och lägga in bokningar? Allt jag begär är lite respekt och kundbemötande. Otrevliga människor kan verkligen förstöra hela min dag.

Kommentarer
Postat av: Soulmate

Helloj.. Nämen varför sa du inte hej :-) Hade inte min bästa dag då direkt.. Blev ganska runt om fötterna! Men i helgen är det dags igen. Go go go :-D

2007-11-15 @ 13:30:02
URL: http://soulmatesoul.blogg.se
Postat av: Sara

ANNA, jag är så med dig. ring igen ch presentera dig som "otrevligaste kunden på jorden", gnäll och skrik och ta ut dina aggresioner.. eller ät lite mer glass och åk till ett riktigt sjukhus med riktiga doktorer
:) Krya på dig gumman.
massa soliga kramar från australien :)

2007-11-15 @ 14:23:22
URL: http://mygosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0