071114

Kvällen har bara sprungit iväg och nu sitter jag här i en paus i Greys och skriver av mig lite. Under kvällen har jag nog druckit cirka 2 liter té som har visat sig vara någorlunda gott eftersom jag hittade en ny sort med mintsmak i den lilla glasburken med tésorter. Man ska aldrig underskatta sin mamma när det kommer till inhandling av smarta saker! Jag har också suttit och tänkte lite på tänkbara julsånger som skulle kunna passa till våra små pluttisar på dagiset! Det är nämligen mindre än en månad kvar till lucia och då väntar en stor konsert för massor av nyfikna föräldrar. Nu ska jag gräva fram mina skridskor på vinden eftersom vi ska åka skridskor med barnen imorgon! Kommer bli great känner jag.. =)

Uppdatering: Jag glömde berätta en otroligt viktigt sak som händer i mitt liv imorgon eller rättare sagt om mindre än en timma. Lönen bestående av 6500 kronor kommer in på mitt konto =) Jag tror nog att det är värt att vara utarbetad iallafall.. Och den här månaden ska jag hålla hårt i pengarna, jag är så trött på att jag första veckan bränner upp pengarna på saker som jag inte ens behöver och får leva minimalt resten av månaden. Nu ska det sparas eller satsas på körlektioner. Det är dags att bli gammal och tråkig. Eller vuxen helt enkelt.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Ice

åh jag blev nu sugen på att åka skridskor jag med! men ha en godnatt! kramar.

2007-11-14 @ 22:40:29
URL: http://ajslandic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0