071113

Tisdagen är här och den ser lite annorlunda ut den här veckan. I vanliga fall så har jag sovmorgon till 12.25 men idag så började jag chockartade 8.15 :| Nationella provet Svenska B stod på schemat idag.  Jag skrev lite om fördomar/framtidsdrömmar/ och känslan att vilja förbättra en värld. Har ingen aning om hur det gick.

Om några timmar så ska jag iväg till min praktik och jobba några timmar. De ringde igår och frågade om jag ville rycka in idag som vikarie och självklart vill jag det! En halv dag extra med solstrålarna!

Jag längtar till imorgon kväll då det är dubbelavsnitt av Grey's..

Nu har jag precis tryckt i mig en stor portion Pasta/Pesto/Sallad/Keso som jag så så vågat gjorde helt själv. Måste nog slänga mig i soffan och jäsa lite. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0