071107

Första dagen på praktiken har gått över alla förväntningar! Vem trodde att det kunde vara så mysigt att sitta med sju mysiga barn i soffan och läsa saga? Jag rös nästan i hela kroppen. Personalgruppen är toppen och är otroligt positva till att jag är där vilket gör allt bara så mycket roligare! Efter dagens aktiviteter så somnade jag framför Las Vegas i soffan och sov två timmar. Otroligt skönt men jag är fortfarande trött. Måste hålla mig uppe några timmar till annars kommer jag inte kunna sova någonting inatt.

Nu ska jag gå och tvätta bort allt smink och sedan röra mig mot solarieöarna. Man måste unna sig själv ibland. Och jag känner mig som en blek-fet svensk. Så snart kommer jag kanske känna mig bara som en fet svensk. Haha. Hejdå! Missa inte Grey´s idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0