071102

Min fredagsmorgonen startades för några timmar sedan. Öppnade kylskåpet och det ekade tomt där inne. Eller nej det gjorde det inte. Men jag var inte sugen på något. Då fastnade blicken på några ägg som stod i kylskåpsdörren. Omelett fick det bli, tror inte jag har gjort omelett sedan i årskurs 5 hemma hos Hanna. Nostalgi. Nu har jag suttit i en halvtimma lite drygt och försökt att koncentrera mig på svenska nationella muntliga redovisningen som jag ska ha på tisdag. Jag kommer inte igång. Allt blir bara så krystat och fel. Hoppas min bror kan hjälpa mig som kommer när som helst.

Dagen flyger vidare med jobb 16-19 (förstör hela dagen..) vilket betyder att jag ska hem i vrålfart, dusha ännu snabbare och sedan kasta på mig lite kläder och sedan röra mig mot förkrökarstället Nivå där Denise och Fia väntar. Sedan drar vi vidare till antagligen Hirschen eller Claras. Vi får se helt enkelt vart kvällen slutar. Eller börjar. Haha. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS! Shit va roligt att du klarade det! Uppkörningen kommer gå så jekla bra, teorin är det svåra! Håller alla tummar!

Det går bra här nere, jag har jobb :D Det är party varje dag numera, "familjen" har sommarlov så nu är det vilt.. :P
Hoppas allt är bra på jobbet och med partylivet.
take care
PUSS

2007-11-03 @ 05:14:18
URL: http://mygosh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0