sweet sunday

helgen är över  :( jag saknar den redan.

Fredag: Jobbade 16-19.. Var nere på Tony's och sen efterfest hos söder :) Jag hade sjukt kul, vi gick och sjöng Aladdin och massa annat, tråkigt att jag skulle upp och jobba på lördagen.. Var hemma vid 02.30


Lördag: Jobbade 9-17 .. Schlagermiddag! Sen på fest i Vårberg.. Massa esteter som drar fram gitarrerna och sjunger med en hes rock röst.. Jag dreglade..

 Johanna blir på hemvägen nypt i rumpan av en turk på tunnelbanan.. Konstigt att man har fördomar?
Var hemma vid 04.00 då jag inte kunde sova, efter lite fyllekäk och fyllesnack somnade jag lycklig med ett leende på läpparna.

Söndag:Känner mig itne så sliten som jag kansek borde göra.. Har dock ingen ork att plugga och egentligen ingen lust att träna heller. Skippar det, två träningar den här veckan får räcka.. Satsar på att simma lite innan skolan imorgon istället

Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0